Les dues associacions comercials duran a terme accions comunes. Foto: Arxiu

Els comerciants de Carmel Comerç i Mercat del Carmel han estret llaços durant aquest mes d’octubre per tal de dinamitzar el comerç del districte i defensar els seus interessos. De moment, les dues associacions de comerciants duran a terme accions comunes. En cap cas es tracta d’una unió de facto, tot i que no es tanca la porta a aquesta possibilitat. “Ja veurem en el futur si anem a més”, declara a Línia Horta Frank Pérez, dinamitzador i coordinador de Carmel Comerç. Una de les primeres accions ha estat canviar el nom de la revista de l’associació comercial del Carmel: La botiga del Carmel passarà a dir-se ara La botiga del barri, i serà ja de cara a Nadal quan les dues associacions posin en marxa campanyes conjuntes. “Es tracta d’un projecte de treball en comú”, assegura Pérez.

Aquest projecte aplega un total de 180 comerços, des de la Rambla del Carmel fins al Coll-La Teixonera. “En moments de crisi no queda altra situació que unir forces”, diuen des de Carmel Comerç. “Només amb laments no s’aixeca la persiana”, reblen.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram