collboni sant antoni

Jaume Collboni s’ha reunit amb la Plataforma d’Afectats per la Llosa de Sant Antoni per defensar el projecte de la ronda del 2018. Foto: Twitter (@jaumecollboni)

La pacificació de la ronda de Sant Antoni continua a primera línia d’actualitat. La divisió al consistori i entre els veïns és palpable amb reunions com la d’ahir de Jaume Collboni, líder del PSC a l’Ajuntament, amb la Plataforma d’Afectats per la Llosa de Sant Antoni, per defensar un projecte diferent del que es va presentar fa pocs dies. I és que la darrera proposta del consistori contempla una ronda sense cotxes, però amb un carril bus de baixada i un carril bici bidireccional, apostant per la pacificació gairebé total, però no al 100%.

És en aquest punt on hi ha el conflicte i apareix la divisió veïnal i al consistori sobre com ha de ser la reforma definitiva de la ronda Sant Antoni. El PSC, liderat per Jaume Collboni, amb el suport de la Plataforma d’Afectats per la Llosa de Sant Antoni, continua pressionant perquè la proposta final que es tiri endavant sigui la del 2018. La proposta contemplava un carril per sentit per a busos i bicicletes i un espai de càrrega i descàrrega.

En aquest sentit, ahir, el líder dels socialistes va anunciar a través de Twitter la reunió amb representants de la plataforma per seguir defensant l’aplicació del projecte del 2018 que “es va consensuar amb els veïns i veïnes com a la millor opció per a la transformació de la ronda”.

A l’altra cara de la moneda hi ha la Plataforma Propacificació de la ronda Sant Antoni que demana la pacificació total. De fet, en relació a la darrera proposta del consistori, van emetre un comunicat en què refermen la seva intenció de seguir “lluitant” perquè la ronda “continuï sent per als vianants”.

Amb tot, la pacificació de la ronda continuarà sent qüestió de debat al barri fins que no s’aprovi el projecte definitiu.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram