
Foto: Twitter/@transit
Un incendi a l’interior d’un túnel de la Ronda Litoral ha obligat a tallar la via en els dos sentits de la marxa i, tot i que ja s’ha reprès la circulació, continuen les cues quilomètriques des de la Zona Franca arran de l’incident.
El foc s’ha produït concretament a l’altura de la Barceloneta en sentit Besòs, a tocar de la sortida 23, per causes encara desconegudes. Les flames, tot i ser molt aparatoses i generar molt fum, s’han extingit de seguida.
🔴 Ja està oberta la Ronda Litoral de Barcelona o B-10 a la Barceloneta en tots dos sentits. Amb tot, encara hi ha uns 6 km de retenció des de la Zona Franca ➡ Besòs i 3,5 km de lentitud i aturades des de Rambla Prim ➡ Llobregat
— Trànsit (@transit) June 8, 2022
⚫ La Ronda Litoral de Barcelona o B-10 està tallada a la Barceloneta ➡ Besòs per un #incendi a l'interior d'un túnel. Hi ha uns 6 km d'aturades des de la Zona Franca
🔴 En sentit Llobregat, també hi ha 3,5 km de cua des de Rambla Prim fins a la Barceloneta pic.twitter.com/QsRwiaFv53
— Trànsit (@transit) June 8, 2022