Aspecte de la Rambla durant una de les nits del Tast. Foto: Marta Bacardit

Més de 50 restaurants de la ciutat van mostrar les seves creacions al Tast a la Rambla, que va tenir lloc entre dijous i diumenge passat i que va aplegar, segons informen els organitzadors –Amics de la Rambla i el Grup QSR–, prop de 600.000 visitants, dels quals un 80% van ser barcelonins, mentre que el 20% restant van ser turistes. Aquestes dades estan basades en enquestes que va fer l’organització a les taquilles de venda de tiquets per tastar els plats.

Pel que fa a les degustacions venudes, des del Tast a la Rambla les xifren en 105.000. Uns números que han “superat amb escreix totes les expectatives previstes”, afirmen des de l’organització. De fet, des del Tast a la Rambla ja van anunciar durant l’equador de la cita que estaven registrant un 10% més de públic respecte de l’any passat.

Pel que fa al plat més venut, aquest honor ha recaigut en el milfulls de salmó del restaurant Loidi, on treballa el prestigiós xef basc Martín Berasategui.

L’espai, de més de 3.000 metres quadrats, va oferir, no només les creacions culinàries dels restaurants participants, sinó que també va acollir tallers i ponències de xefs i experts que van aplegar unes 3.000 persones.

Durant la inauguració del Tast a la Rambla, l’alcaldessa, Ada Colau, va destacar la importància de la Rambla com “un dels espais públics més importants del món” i va afirmar que per a l’Ajuntament és una “prioritat”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram