L’encesa es farà el 23 de novembre a les Rambles. Foto: Arxiu

El comerç de la ciutat ja es prepara per a la campanya de Nadal. El tret de sortida es farà el pròxim 23 de novembre amb l’encesa de llums, que enguany tindrà lloc a la Rambla en homenatge a les víctimes de l’atemptat terrorista del 17 d’agost.

Aquest mateix dia la Fundació Barcelona Comerç i els seus 21 eixos comercials adherits posaran en marxa la seva campanya de Nadal, que té com a principal objectiu “dinamitzar les vendes en aquest període i premiar la fidelitat dels clients de les botigues de proximitat”, tal com expliquen des de la mateixa Fundació. Per portar a terme aquest objectiu sortejaran 21.000 euros en vals de compra per tal que 21 persones -1.000 euros cadascuna- se’ls puguin gastar el dissabte 13 de gener a les botigues de l’eix comercial on hagin rebut el cupó premiat. En total es repartiran 80.000 números a cada un dels 21 eixos que participen en la promoció i es premiarà un client per eix. El número guanyador serà el que coincideixi amb el primer premi de la Grossa de Cap d’Any del 31 de desembre.

PREMIS COMERÇ
D’altra banda, la 20a edició dels Premis Comerç de Barcelona, que es va celebrar a principis de mes, van retre un reconeixement especial als comerciants de la ciutat, singularment als treballadors dels comerços de l’entorn de la Rambla, per la “seva resposta ferma i solidària arran de l’atemptat del 17 d’agost”.

Durant la jornada, també es va reconèixer la tasca de la firma d’ulleres Etnia, que es va endur el Premi al Comerç Innovador per la seva contribució a “dinamitzar l’espai urbà i comercial del Born”. Per últim, la Menció especial al Comerç Innovador va ser per a Sephora pel seu desenvolupament del concepte ‘store’ i per la dinamització del comerç de l’eix Pelai-Rambles.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram