La programació de la sisena edició es va presentar la setmana passada. Foto: Ajuntament

Mollet és Fira arriba aquest cap de setmana amb la seva primera proposta que visibilitzarà els sectors de l’alimentació i el motor. El programa oferirà una segona part el 2 i 3 de juny amb el comerç i la qualitat de vida com a protagonistes.

Mollet és Gurmet s’instal·larà a la plaça Prat de la Riba i el carrer Barcelona demà i diumenge amb la gastronomia com a eix central. Durant els mateixos dies es podrà veure Mollet és Motor entre l’avinguda Llibertat i la zona de l’Illa. Els dies 2 i 3 de juny agafarà el relleu Mollet és Qualitat de Vida i Comerç, una fira que es podrà visitar a la rambla Balmes i el parc de les Pruneres.

MÉS PARTICIPACIÓ
Pel que fa al nombre de comerços participants, cal destacar que aquesta sisena edició de Mollet és Fira registra un augment del 8% respecte de l’any passat amb un total de 330 establiments.

En aquest sentit, l’alcalde de Mollet, Josep Monràs, va voler agrair, la setmana passada durant la presentació de la programació, la complicitat i la bona col·laboració entre el comerç i el consistori. “Anar en una sola direcció ens enriqueix a tots. No és tant una fira per vendre, sinó per donar-se a conèixer: és el gran aparador dels comerços i serveis de la ciutat”.

BONA ACOLLIDA
Agafant com a referència el darrer cens de comerços de Mollet en què s’hi comptaven 1.600 botigues, es pot afirmar que la fira compta amb la participació del 21% dels establiments de la ciutat. “Representa una molt bona xifra que ens indica la bona acollida que té aquest model de fira entre el comerç molletà”, va apuntar la regidora de Comerç, Mercè Pérez.

Per la seva banda, la representant dels comerços i serveis participants, Montserrat Bertran, va destacar la gran oportunitat que la fira suposa per al sector. “Requereix un esforç a nivell humà i de feina, però el preu de participació és molt assequible i no deixa ningú fora, des del petit al gran comerç”.

Però la cita no acollirà únicament parades amb els productes dels establiments expositors. Els visitants també podran participar en una setantena d’activitats organitzades directament per les botigues locals amb l’objectiu d’amenitzar la seva estada.

El Pla de revitalització del comerç, que ha engegat l’Ajuntament aquest any, es veurà reflectit a les fires amb diferents propostes. Per exemple, s’enquestarà els visitants sobre aspectes del comerç de la ciutat i es convocarà un concurs infantil de dibuix que tindrà com a temàtica El carrer ideal per a la teva botiga ideal.

La venda online també tindrà el seu espai a Mollet és Fira amb un estand propi on es realitzaran activitats pensades especialment per visibilitzar els comerços que ofereixen els seus productes a través d’internet. A més, les botigues participants apostaran per una interacció directa amb els seus clients gràcies a la convocatòria de diferents sortejos que donaran a conèixer els seus guanyadors durant el darrer dia de la fira.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram