El programa Obert al Futur, un pla formatiu gratuït que impulsa l’Ajuntament amb l’objectiu de contribuir a la professionalització del comerç de proximitat, ofereix a Nou Barris de cara a la nova edició de 2014 un total de quatre cursos: un de màrqueting 2.0 per a petits comerços, un curs de Facebook i Twitter, un taller per aprendre a posicionar el negoci al buscador Google i un curs sobre codis QR als establiments.

Durant la seva primera edició, Obert al futur ha registrat una participació de 700 comerços i 2.875 persones inscrites a tota la ciutat de Barcelona. Aquesta xifra suposa un 190% més sobre la previsió inicial.

El projecte, que s’ha desenvolupat en 29 espais municipals, i en horaris compatibles amb l’activitat laboral dels usuaris, ha comptat amb la col·laboració dels 10 districtes de la ciutat i 63 associacions i eixos comercials. De cara a 2014 s’inicia una nova programació de 24 càpsules formatives que recullen les demandes del sector.

WhatsAppEmailFacebookTwitterTelegram