Imatge de l'exposició. Civic City Barcelona

Així és com la descriuen els estudiants de disseny de l’escola Elisava a l’exposició ‘Civic City Barcelona’.

A partir de la idea de potenciar la dimensió més humana i local de la marca Barcelona, un grup d’estudiants del màster en Disseny i Comunicació de l’escola Elisava han creat l’exposició Civic City Barcelona. Aquesta mostra pren com a punt de partida nou barris de la ciutat i en plasma la seva essència amb tres paraules i un seguit de fotografies. En aquest sentit, la Guineueta es defineix amb la trilogia de mots “mercat, guitarra i art”.

La mostra es pot visitar fins al 3 de novembre a la seu de l’escola Elisava situada al número 32 de la Rambla. A banda de la Guineueta, l’exposició també recull la mirada dels estudiants sobre els barris de la Font d’en Fargues, la Barceloneta, el Poble Sec, el Bon Pastor, les Tres Torres, Sant Antoni, Poblenou i el Coll.

Són un total de 90 fotografies de la ciutat, 10 per cada barri, que intenten buscar la seva essència i captar els seus elements més representatius. L’exposició, a més, s’acompanya d’un fil musical que reprodueix una cançó composada per alguns alumnes del màster a partir dels “sons de la Guineueta”.

WhatsAppEmailFacebookTwitterTelegram