Entrada Park Güell

Un cartell indica que no queden més entrades per accedir al Park Güell. Foto: ACN/Lluís Sibils

Els bitllets d’entrada al Park Güell deixaran d’estar disponibles als accessos del recinte. A partir de l’1 de juliol, la venda d’entrades al Park Güell serà exclusivament en línia. L’objectiu de la mesura és afavorir les visites programades, generar un accés esglaonat i fluid al parc i evitar desplaçaments innecessaris i insatisfaccions per la manca de tiquets disponibles.

Per donar a conèixer la nova mesura, el Park Güell ha iniciat una campanya dirigida a visitants que és visible tant als punts d’origen com a espais estratègics de Barcelona, com la xarxa de transports públics, a les terminals de l’aeroport o a diferents hotels de la ciutat.

Aquesta és una de les mesures concretes que contempla el Pla de Gestió dels Espais de Gran Afluència (EGA), el model presentat recentment per l’Ajuntament per tal de gestionar les zones més turístiques de la ciutat.

El 2020, Barcelona de Serveis Municipals –que regula l’accés al parc per encàrrec del consistori- va reduir l’aforament màxim anual dels 9 milions de visitants estimats als 4,5 milions actuals. A més, l’entrada al recinte es gestiona per franges horàries, cosa que permet limitar l’accés i controlar l’aforament.

En paral·lel, en aquests anys s’han activat campanyes per promoure la venda anticipada online a través de la pàgina web del Park Güell, que en aquest 2024 ja representa més del 85% de les entrades emeses.

El Park Güell també informa de la disponibilitat d’entrades en temps real a través dels seus canals oficials i amb les col·laboracions activades amb entitats com TMB, Turisme de Barcelona i el Gremi d’Hotels de Barcelona, que avisen als visitants quan no hi ha disponibilitat de tiquets i fomenten la compra prèvia per Internet.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram