El Raval clourà aquesta campanya el pròxim febrer. Foto: Arxiu

Fomentar la convivència als barris a través de la sensibilització intercultural, a la mateixa vegada que s’intenta promocionar el comerç de proximitat. Aquest són els dos principals eixos que formen la campanya Comerç Divers, engegada per l’Ajuntament en col·laboració amb associacions veïnals, entitats socials i comerciants. En aquest sentit, la campanya clourà al barri de Raval el pròxim mes de febrer, després d’haver-se posat en marxa també a uns altres quatre barris de Barcelona –Trinitat Vella, Besòs-Maresme, Poble Sec i les Roquetes–.

La campanya porta com a lema La diversitat combina bé, i consisteix en el repartiment de 85.000 posavasos i 216.000 estovalles que s’han distribuït a 160 bars i restaurants dels diferents barris adherits al programa. Aquests elements comparteixen un disseny amb un joc de taula que vol millorar la integració i la convivència ciutadana. Cadascun dels barris tindrà un contingut dels posavasos i estovalles adaptat a les seves característiques.

Aquesta iniciativa compta amb el suport del teixit social i comercial del districte. Un altre dels objectius de mesures com aquesta és millorar la percepció que la resta de la ciutat té de segons quins barris, i s’emmarca en el programa Treball als Barris, consistent en diverses accions de dinamització social i comercial.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram