L’assemblea es va celebrar dijous 19 d’abril. Foto: Ajuntament

L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) es troba en plena negociació per assumir la gestió de les línies públiques de bus de la zona 2, fins ara propietat de la Generalitat. Un cop es faci efectiu aquest traspàs de titularitat, l’AMB posarà en marxa una integració de tarifes entre la zona 1 i 2, convertint Ripollet en un municipi de zona 1.

Aquest va ser el tema central que es va tractar durant l’assemblea La mobilitat a Ripollet que va organitzar dijous 19 d’abril el PSC. L’acte va comptar amb la ponència del vicepresident de l’AMB, Antonio Poveda, que va explicar l’acord en què estan treballant amb la Generalitat per esdevenir els titulars del servei de l’actual zona 2, encara que la gestió es realitzaria indirectament des dels operadors privats com ara Autocares Font. “Crec que en els pròxims mesos podrem fer aquest traspàs”, va afirmar Poveda. El segon pas que posaria en marxa l’AMB seria la integració de tarifes entre la zona 1 i la 2, una mesura que convertiria Ripollet en un municipi de zona 1. Segons Poveda, aquest canvi podria ser una realitat l’any vinent i “obre un nou context on es podrà negociar amb Ripollet el reforç de línies de bus, la seva llargada i la freqüència”. El vicepresident de l’AMB també va parlar sobre la nova T-Mobilitat, una “nova forma de pagar el transport” que beneficiarà els usuaris més assidus i augmentarà la tarifa als que “l’utilitzin només un dia o siguin turistes”.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram