Badalona serà l’escenari de la prova pilot de la nova targeta de fidelització del comerç català, en el marc del programa de la Confederació de Comerç de Catalunya (CCC) Compradors pel país. La targeta, presentada ahir al matí, permetrà que un client, a qualsevol indret del Principat, pugui fer-la servir per acumular punts que més tard podrà bescanviar en les botigues catalanes, una manera “d’aconseguir fidelitzar la clientela amb el petit comerç”, segons la CCC. El nou programa es basa en experiències similars implementades a Vic i a Vilafranca del Penedès.

Aquesta iniciativa en concret va néixer de la mà del comerç badaloní. I és que la Federació d’Associacions de Comerciants fa mig any que treballa en la creació d’una targeta de fidelització. “La Confederació va veure amb bons ulls la nostra idea i va decidir ampliar-la a tot el país”, explica a Línia Nord Joaquin Nocete, president de la federació badalonina.

La campanya arrencarà al novembre, primer a Badalona, quan un grup d’agents promotors recorreran les botigues badalonines per oferir el programari i l’aparell necessari per formar part de Compradors pel país.

BONA ACOLLIDA DEL SECTOR
Aquesta iniciativa ha estat molt ben acollida pels comerciants de la ciutat. “Ho veiem molt bé, és una campanya que ajudarà a moure el petit comerç i dinamitzar-lo”, afirma Óscar Palma, president dels botiguers de la Salut, que també vol marcar territori amb els centres comercials. “Aquesta targeta només ha de ser pel comerç de proximitat, mai per a les grans superfícies”, remarca, una postura compartida pel president dels comerciants de Pérez Galdós, Ricardo Jiménez, que assenyala que la creació d’aquesta targeta ha estat “molt encertada”. Per la seva banda, el president dels botiguers del Progrés, Josep F. Juárez, remarca a aquesta publicació que la targeta “permetrà que els comerciants interactuïn més entre ells”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram