Els cortsencs volen més carrils bici. Foto: Ajuntament

“Completar i ampliar la xarxa de carrils bici que estableix el PMU. Promoure l’ús de la bicicleta i garantir la connectivitat de la xarxa actual”. Aquesta és la segona proposta amb més suports -n’ha recollit un total de 154 i només té per davant, amb un vot més, la construcció de la residència Benavent- de totes les que han fet els veïns de les Corts en el marc del procés participatiu decidim.barcelona que es va tancar dissabte passat amb un total de 9.000 propostes al conjunt de la ciutat.

La petició també aposta per “minimitzar els conflictes amb la resta de mitjans de transport” a través de la creació d’una “xarxa per a bicicletes, amb carrils segregats de la calçada i amb les necessitats de seguretat que permetin conviure amb seguretat d’una manera inclusiva”. La proposta ha generat diferents comentaris entre els usuaris del portal participatiu. Mentre que algun defensen l’aposta perquè “la bicicleta és un sistema de mobilitat que no contamina i ocupa poc espai” o perquè els carrils bici “són necessaris per a la seguretat i mobilitat de tots plegats”, altres s’hi han oposat argumentant que “és el transport que més superfície utilitza per a usuari i, en una ciutat densa com Barcelona, cal tenir en compte l’espai que ocupa qualsevol sistema de transport”.

CARRIL BICI A JOAN GÜELL
Des de fa pocs dies s’ha posat en marxa el carril bici del carrer Joan Güell. Es tracta d’un doble carril situat al costat Besòs del carrer, entre l’avinguda Diagonal i l’avinguda de Madrid.

WhatsAppTwitterEmailFacebookTelegram