La Diagonal, en el seu tram cortsenc, va tornar a omplir-se de comerç el passat dijous dia 18 amb la tercera edició de l’Intenz Diagonal, que segons els organitzadors va aplegar prop de 65.000 visitants, 5.000 més que durant la passada edició. A més, els comerciants participants han informat que la seva facturació respecte de l’any passat ha incrementat en un 20%.

La cita, que va presentar una estètica Pop-Art, va arrencar dijous a les 8 de la tarda amb concerts, actuacions culturals, un festival de moda, degustacions i promocions que es van allargar fins a les dues de la matinada.

Entre els participants de l’esdeveniment hi havia també representants del petit comerç de les Corts, i les cinquanta botigues que conformen el Pedralbes Centre, entre altres.

El padrí de la cita, el cantant barceloní Pedro Marín, també va actuar en directe per al públic assistent, un petit homenatge a la música electrònica dels 80.

Tanmateix, les actuacions que van comptar amb més èxit de públic van ser les de Monica Green i el country i bluegrass de Dammed Hillbillies.

També van atraure molts assistents el campionat de futbolí del Pedralbes Centre i la feina del caricaturista Jonathan Millán, que va immortalitzar els clients davant de La Llibreria.

Tot plegat, una nova ocasió on la cultura i el comerç van donar-se la mà a les Corts.

WhatsAppTwitterEmailFacebookTelegram