Acte de la presentació de la nova targeta. Foto: Ajuntament

Els comerços de proximitat dels diferents eixos de la ciutat i dels mercats municipals han creat per primera vegada una targeta unificada de fidelització de clients. Es podrà fer servir a tots els establiments de la ciutat que estiguin associats als eixos comercials i als mercats.

La targeta, batejada amb el nom de Viba.Barcelona (“Viu a Barcelona, viu al barri”) podrà funcionar físicament o a través del telèfon mòbil. Es posarà en marxa a la tardor al districte de l’Eixample i s’anirà ampliant a altres districtes de la ciutat, a mesura que les entitats comercials i de paradistes dels mercats es vagin afegint al sistema.

Durant l’acte de la presentació d’aquesta iniciativa, fet a l’Ajuntament, l’alcaldessa Colau va afirmar que “en plena actualització digital de la qual Barcelona ja n’és un referent, aquest comerç de proximitat, de llarga història, s’ha d’actualitzar, i l’Ajuntament ha d’acompanyar-lo perquè pugui aprofitar totes les oportunitats que es presenten”. La targeta es podrà posar en marxa, amb el suport de l’Ajuntament, gràcies a l’acord entre la Fundació Barcelona Comerç, Barcelona Oberta, la Federació de Gremis Detallistes de Productes Alimenticis i Associacions de Concessionaris de Mercats de Catalunya (FEGRAM), l’Associació de Mercats Municipals de Catalunya (AMC) i PIMEC Comerç.

Q DE QUALITAT
D’altra banda, l’aposta de la Fundació Barcelona Comerç ‘Q Comerç de Qualitat’, nascuda fa gairebé un any per crear un distintiu que certifiqui els locals de referència del comerç de la ciutat, continua creixent. Recentment el Mercat de la Boqueria s’ha afegit al projecte i 25 parades d’aquest emblemàtic espai ja disposen del distintiu Q de Qualitat.

VISITA DE COLLBONI
La mateixa Fundació Barcelona Comerç va rebre la visita, el passat 21 de juny, del president del Grup Municipal del PSC, Jaume Collboni.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram