Des de l’Associació es valora la jornada “d’exitosa”

El passat dissabte els comerços de dotze carrers del Districte de Gràcia van sortir fora dels establiments en l’anomenada ‘Mostres de Comerç al Carrer’.

Es tracta d’una acció que combina la vessant lúdica i cultural amb l’impuls al teixit comercial del barri. Es, doncs, una jornada on es posa de manifest el potencial del comerç com a element de cohesió social i dinamitzador de l’economia del Districte.

Josep Capdevila, el tresorer de l’Eix Comercial de Gran de Gràcia, ha afirmat al Línia Gràcia que la jornada “va tenir un gran èxit de convocatòria ciutadana” malgrat que la participació dels comerçiants no fos elevada. “Només el 60% dels comerços associats van sortir al carrer”, explica.

Tot i l’escassa afluència de botigues al carrer, la participació ciutadana va ser elevada gràcies a l’extens programa d’activitats per passejar, mirar, comprar i gaudir en família. En aquest sentit el tresorer de l’Eix afirma que “la gent passejava al llarg del carrer Gran de Gràcia en els dos sentits ja que a la zona alta hi havia parades i a la baixa diferents activitats com la de La Marató de TV3”.

Les ‘Mostres de Comerç al Carrer’ són una iniciativa organitzada pels diferents Eixos Comercials d’arreu de la ciutat i que compta amb el suport de la Fundació Barcelona Comerç i l’Ajuntament. L’activitat s’ha convertit en una tradició consolidada que gaudeix de gran acollida, no només entre el veïnat sinó entre els visitants d’altres indrets.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram