Loyapp

Loyapp aposta pel comerç local. Foto: Unió de Botiguers Travessera i Casc Antic

Des de fa poc, tots els veïns que fan les compres del seu dia a dia al comerç local tenen una nova eina digital. Es tracta de l’aplicació Loyapp, que ajuda el comerç de proximitat a impulsar les seves vendes amb un programa de fidelització a mida i digital que connecta amb els seus clients habituals.

La idea, impulsada per dos joves emprenedors de Barcelona, va néixer a finals de l’any passat i actualment ja té més de 1.000 usuaris actius que han fet més de 3.000 validacions de punts a través de l’aplicació, amb una taxa de repetició superior al 60%.

De moment, Barcelona Oberta i Gràcia Comerç són les primeres entitats que s’han afegit en la digitalització per al petit comerç que suposa Loyapp, que d’altra banda ja ha vist reconegut el seu valor. I és que fa pocs mesos va rebre la menció honorífica a la categoria de venda presencial a la IV edició del Concurs d’Idees Tecnològiques per al Comerç Minorista (COMITEC) convocat per la Secretaria d’Estat de Comerç.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram