El Born Centre de Cultura i Memòria va acollir dijous passat la jornada ‘Comerç i Territori: els plans de promoció dels districtes’, que van servir per donar a conèixer diferents experiències viscudes en el comerç local en relació a la interculturalitat, l’associacionisme i les accions de promoció comercial.

Un dels casos que es van tractar va ser el de l’associació Coll Amunt, del barri del Coll. Es va explicar que Coll Amunt va néixer d’una altra associació que estava inactiva i que era reticent a l’associacionisme, al mateix temps que es va destacar que amb poc temps ha aconseguit representar 42 establiments d’un total de 92 que hi ha al barri. A l’acte hi va participar Joan Bares, tècnic de comerç del Districte.

Durant la presentació del cas de Coll Amunt, que també va anar acompanyat del cas de l’associació Les Corts Comerç 08028, es va destacar la importància de la formació feta per part de Barcelona Activa i la participació de dinamitzadors experimentats que van ajudar que es fessin els primers passos.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram