Les vendes dels comerços van augmentar respecte a l’any passat. Foto: TSNB

El passeig de Gràcia va tornar a viure la seva particular nit de compres amb la cinquena edició de The Shopping Night Barcelona (TSNB), una cita comercial que va tenir lloc el passat dijous 4 de desembre i que va comptar, segons van assegurar els organitzadors, amb la visita de més de 65.000 persones, una xifra que millora la de l’any passat.

TSNB va tenir enguany com a leitmotiv l’època daurada de Hollywood. Al llarg de la nit de compres, l’emblemàtic carrer barceloní va rendir un homenatge als mites del cinema que encara romanen a l’imaginari col·lectiu. Enguany, a més, la padrina de l’esdeveniment va ser l’actriu barcelonina Teresa Gimpera.

En total, prop de 90 establiments comercials del passeig de Gràcia van romandre oberts fins ben entrada la nit i van aconseguir augmentar la seva xifra de vendes respecte l’any passat.

Per altra banda, la nit de compres va premiar als millors establiments i empreses col·laboradores amb els TSNB Golden Awards, que en aquesta edició van recaure en els establiments Santa Eulàlia, Gratacós i Òptica 2000.

Per la seva banda, l’Acadèmia del Cinema Català va organitzar a la Pedrera i al Palau Robert, amb entrada gratuïta, una mostra de curtmetratges i films finalistes als Premis Gaudí.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram