La família ha estat 40 dies sense electricitat. Foto: Línia Cornellà

El veí de Riera al qual Endesa havia tallat l’electricitat a principis del març perquè es negava a canviar a un comptador intel·ligent va recuperar el subministrament el passat 16 d’abril. El Jutjat d’Instrucció 2 de Cornellà va acceptar les mesures cautelars urgents que Pablo A. va sol·licitar, atesa la situació de “precarietat” que vivia la família.

Han estat 40 dies de travessia pel desert que havien generat un “desgast físic i psicològic” en la família, segons explica Pablo A. a aquesta publicació. El jutjat considera que la decisió d’Endesa de tallar la llum a aquesta família de Riera suposa “un acte de pressió” i que hi ha un termini “suficient” perquè l’empresa i el veí “solucionin la seva controvèrsia” sense necessitat que mentrestant aquest “es vegi privat d’un subministrament bàsic”.

“NO HA ACABAT”
Malgrat l’alegria per haver aconseguit aquesta petita victòria, Pablo A. recorda que el restabliment de l’electricitat és una mesura cautelar fins que no se solucioni el litigi que té amb l’empresa en relació als comptadors intel·ligents. “No ha acabat encara”, recorda. Pablo A. va anar a declarar al jutjat el dia 24 acompanyat pel tinent d’alcalde Sergio Fernández.

Aquest veí agraeix l’ajuda que ha rebut des dels primers moments des de CCOO i l’Ajuntament, el qual ha demandat Endesa per coaccions. “Accions com aquesta no s’ha de tornar a repetir”, asseguren des del consistori en un comunicat.
Sigui com sigui, Pablo A. confia en els tribunals i assegura que acceptarà allò que decideixin.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram