A la cita hi van participar una cinquantena d’establiments. Foto: Joan Masats

Objectiu complert. Així d’optimistes es van mostrar els organitzadors de la segona edició del Tast a La Rambla, celebrada del dijous 11 al diumenge 14 de juny a la rambla de Santa Mònica. “Hem apropat la Rambla i la cuina de qualitat als barcelonins”, van celebrar Oliveras i Torras.

El Tast a La Rambla és una cita gastronòmica que vol donar a conèixer la cuina barcelonina. Enguany, segons dades d’Amics de la Rambla, el 65% dels visitants eren barcelonins. A més, l’associació destaca que en aquesta edició s’han venut més de 100.000 consumicions i que prop de 550.000 persones van assistir-hi per tastar les delicatessen de l’esdeveniment.

En xifres, el Tast a La Rambla també va aplegar 2.800 alumnes als tallers de l’aula gastronòmica de l’Arts Santa Mònica i una cinquantena de restaurants de tota la ciutat.

Pel que fa al plat més demanat durant aquesta cita, el restaurant El Filete Ruso ha estat, per segon any, el local que més comandes ha tingut, amb la seva hamburguesa de vedella eco, carbonara i d’ibèric amb tòfona.

La nota polèmica de la cita la van protagonitzar les estàtues humanes, les quals no van dur a terme la seva feina durant el Tast a La Rambla, a diferència de l’any passat. El col·lectiu va assegurar que instal·lar-se al costat de les parades del tast l’any passat “no va ser positiu”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram