Hospital Germans Trias

Exterior de l’hospital de Can Ruti. Foto: Germans Trias

L’hospital de Can Ruti investiga la queixa d’una usuària que assegura que una metgessa d’urgències la va “expulsar” de la consulta per parlar-li en català durant una visita a la qual va anar amb el seu marit. Segons ha explicat la dona, en començar a explicar el problema de salut a la metgessa en català, la professional els va “ordenar” que es passessin al castellà. Ells s’hi van negar “en rodó” i com a reacció la doctora els hauria expulsat de la consulta.

La usuària va presentar una reclamació, mentre que la direcció de Can Ruti ha indicat que “la situació que s’explica en la queixa rebuda “no és tolerable” i que des de l’hospital s’ha contactat amb la usuària i la professional per “esclarir els fets i, si s’escau, emprendre les accions que siguin necessàries”.

Els fets van tenir lloc fa pocs dies i el marit de la dona ho va explicar als fòrums del web racocatala.cat divendres passat. Hores més tard, el mateix afectat va escriure un nou missatge on indicava que Atenció a l’Usuari de Can Ruti els havia trucat per parlar amb la seva dona. L’home relata que ella ja ha explicat “la versió dels fets” i que l’hospital els ha explicat que abans de donar una conclusió formal ha de recollir la versió de la metgessa.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram