Detall del cartell de la campanya. Foto: Cerdanyola Comerç i Serveis

Sota el lema Fem Cerdanyola, fes comerç, l’Associació de comerciants Cerdanyola Comerç i Serveis ha posat en marxa una campanya per defensar el comerç de proximitat.

Segons el president de l’entitat, Xavier Olivé, la iniciativa vol fomentar la compra en les botigues de la ciutat i lloar aquest tipus de comerç que, assegura, “queda molt amagat en diferents àmbits, però té moltes possibilitats en el dia a dia de la ciutat”. La campanya recorda que el comerç millora molts àmbits de la ciutat, com la neteja dels carrers, procurar la il·luminació i la seguretat, a més de contribuir en la generació d’ocupació de qualitat i la recaptació d’impostos a la hisenda local. El missatge de foment del comerç de proximitat es transmetrà a través dels mitjans de comunicació, dels 180 botiguers que formen part de l’associació, de les xarxes socials i dels autobusos urbans.

El president de Cerdanyola Comerç i Serveis reconeix que actualment hi ha moltes mancances i molts agents contraris al comerç local, com les grans superfícies, però també afirma que la ciutat “compta amb una diversitat molt àmplia de productes i serveis de qualitat i confiança, que aporten vitalitat al municipi”. Olivé assegura que, tot i que tenen una “bona sintonia” amb l’Ajuntament, sempre reclamaran més ajudes i recursos per poder competir amb les grans empreses.

Des de l’associació recorden que demanen “coses bàsiques”, com neteja a la ciutat, que es mantingui una bona il·luminació als carrers i que es garanteixi la seguretat. Dins d’aquestes demandes, a més, Xavier Olivé posa especial èmfasi en “la necessitat de creació d’un pla d’aparcament eficient, ja que el comerç es veu molt perjudicat per aquest motiu”.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram