Detall del cartell de la campanya. Foto: Cerdanyola Comerç i Serveis

La campanya de fidelització Enganxa’t al teu comerç, organitzada per Cerdanyola Comerç i Serveis, va acabar fa dues setmanes amb una festa al Pla de les Alzines.

El president de Cerdanyola Comerç i Serveis, Xavier Olivé, ha destacat l’alta participació en aquesta campanya, al llarg de la qual s’han repartit 12.000 cartilles des dels 180 comerços adherits. Durant tres mesos, els comerços associats han repartit entre els seus clients cartilles que s’havien d’omplir amb deu adhesius, que s’havien d’aconseguir comprant als establiments de l’entitat. Les cartilles amb tots els adhesius i amb les dades del participant entraven en un sorteig de quatre lots de productes.

Olivé s’ha mostrat molt satisfet amb la campanya i ha recordat que s’ha aconseguit l’objectiu primordial, que era “fer saber a la població que poden fer les seves compres a Cerdanyola, on trobaran de tot i amb bon tracte, proximitat, coneixença i confiança”. A més, segons Olivé, l’èxit d’aquest tipus de campanyes també ajuda a despertar l’interès de molts comerços a associar-se i tenir accés a tota la sèrie d’activitats, cursos i tallers de formació que es fan adreçats als comerciants.

Des de Cerdanyola Comerç i Serveis ja han anunciat que han començat a treballar en l’organització de les campanyes centrades en la temporada tardor/hivern, amb especial atenció a les festes de Nadal.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram