Detall del cartell de la campanya. Foto: Ajuntament de Cerdanyola

Els comerciants de Cerdanyola volen celebrar els naixements dels nous nadons de la ciutat i per això han posat en marxa la campanya Els nadons de Cerdanyola… hi guanyen. L’objectiu d’aquesta iniciativa és afavorir el comerç de proximitat, promocionar-lo i, alhora, donar la benvinguda al nou nadó amb un conjunt d’ofertes i promocions.

Així doncs, totes les famílies que tinguin un nou nadó rebran una targeta que els donarà accés a promocions i ofertes adreçades als infants de fins a tres anys en més de 40 comerços de la ciutat. La targeta, que rebran a casa, és personal i intransferible.

Per al president de l’Associació Cerdanyola Comerç i Serveis, Xavier Olivé, la campanya conjuga “molts beneficis per a la ciutadania” i pretén que acabi fidelitzant una clientela que tindrà una motivació més per quedar-se a Cerdanyola a realitzar les seves compres, on trobarà bon producte i bon servei.

El regidor de Desenvolupament Econòmic, Francisco Ortiz, explica que els més de 40 establiments adherits, de moment, a la campanya demostren que el comerç de proximitat “està viu”. Segons remarca, amb les eines de les quals disposa la ciutat es pot competir amb les grans superfícies del voltant i recorda que el llistat d’establiments que ofereixen descomptes està obert per a més botigues que vulguin sumar-se per arribar així a un nombre de població més gran.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram