El Quadrilatero della Moda, epicentre mundial del sector. Foto: Arxiu

Un grup de comerciants de la ciutat va visitar la ciutat italiana de Milà el passat 19 d’abril per “conèixer les noves tendències en el món del comerç”, segons explica el consistori en un comunicat.

Els privilegiats que van participar en el Retail Tour 2017 van ser els guanyadors del Concurs d’Aparadors de la campanya de Nadal passada. El premi va ser la visita a una de les ciutats europees amb més fort arrelament comercial, epicentre de la moda i referent mundial de les noves tendències de la confecció tèxtil, de sabates i de complements.

La data escollida per portar a terme el Retail Tour 2017 tenia a veure amb la celebració d’una fira especialitzada adreçada al món del comerç durant aquells dies a la capital de la Llombardia. D’aquesta manera, els comerciants van poder descobrir de primera mà diferents proveïdors de materials que els són propis en el desenvolupament de la seva activitat comercial.

Per altra banda, durant la visita també es va visita el famós centre comercial Eatily, el qual s’ha convertit en una “notable iniciativa del comerç alimentari”, destaquen des de l’Ajuntament, agrupant en un mateix edifici la venda de productes gastronòmics i de mercat, amb una oferta variada de la millor restauració italiana que complementa l’oferta comercial.

També es va aprofitar per conèixer l’eix comercial del Quadrilatero della Moda, centre de referència mundial en el sector, on els botiguers van veure de ben a prop les tendències de les grans marques i el detall dels aparadors de les botigues, construïts, tanmateix, amb el mateix cel que els seus, els quals els van portar a guanyar el concurs d’aparadors del Nadal i visitar Milà.

Les botigues que van guanyar el certamen nadalenc, recordem, són Flors i Plantes Ara, Alfonso Ortega, Pastisseria La Palma, SG Personalización Digital, Davinitats i Cleopatra.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram