Can Vidalet (imatge) i Can Clota són els dos barris més afectats. Foto: Ajuntament

Més de 400 clients de Movistar d’Esplugues i Sant Boi de Llobregat es van quedar sense servei de telèfon des de mitjans d’octubre. Segons la companyia, els problemes a la xarxa els van provocar les intenses pluges que han caigut aquesta tardor. La qüestió és que 228 clients d’Esplugues, bàsicament dels barris de Can Vidalet i Can Clota, i 187 més de Sant Boi es van quedar, com a mínim, una vintena de dies sense telèfon fix.

Un dels problemes principals, tal com van explicar les alcaldesses dels dos municipis en un comunicat conjunt, és que els usuaris del servei de teleassistència, bàsicament persones vulnerables de la tercera edat, es van quedar sense atenció, ja que l’aparell funciona a través de la línia del telèfon fix.

Per això, els dos governs locals van fer arribar una carta al director general de Telefònica a Catalunya, Kim Faura, perquè resolgués el problema amb la màxima urgència possible i que, mentre ho feia, proporcionés una solució provisional als clients.

A més, l’alcaldessa de la ciutat, Pilar Díaz, també va lamentar que Movistar no informés els consistoris “des del primer moment” i assegura que se’n van assabentar per les queixes ciutadanes i a través de les xarxes socials.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram