Amb l’objectiu de donar a conèixer l’àmplia i variada oferta gastronòmica de Sarrià-Sant Gervasi, 51 bars i restaurants del Districte ofereixen tapes, menús especials i diversos descomptes als seus clients.

Disset locals de Sarrià, vint-i-dos de Sant Gervasi-Galvany i dotze del Turó Park han unit forces amb la campanya gastronòmica Tast, que estarà en actiu fins el 24 de març. “La nostra voluntat va més enllà de l’hostaleria, també creiem que d’aquesta manera ajudem a potenciar al comerç i l’activitat econòmica”, explica a aquest periòdic el president de Baranavasi, Salvador Albuixech.

La participació no ha estat limitada només als bars i restaurants. Granges, cocteleries i establiments amb degustació s’han sumat a aquesta iniciativa oferint des d’hamburgueses a cuina tradicional, d’autor o tapes. “Jo mateix he estat passejant per aquests comerços i en algun d’ells m’hi he parat a menjar”, comenta Albuixech.

Per donar a conèixer el llistat d’establiments que hi participen, els comerciants han elaborat 10.000 guies que es poden adquirir als comerços de la zona així com mitjançant els codis QR que hi ha en els adhesius col·locats en els establiments participants. En aquest sentit, Albuixech lamenta que “la distribució de les guies va una mica més lenta del que ens pensàvem així que encara falta que arribin a alguns comerços i hotels, dels que esperem que en vingui molta clientela”.

VOLEN SER UN REFERENT

“Arranquem el 2013 amb aquesta primera edició, però volem que la campanya, juntament amb aquesta guia, es converteixi en una referència de l’oferta de Sarrià-Sant Gervasi”. A través d’aquestes paraules de presentació, els comerciants apunten a que aquesta no serà la primera vegada que es desenvolupi la mostra gastronòmica que promou la unió entre les tres associacions de comerciants del Districte: Baranavasi, Eix Sarrià i Turó Park.

“En aquesta edició no podem incloure més participants perquè no seríem capaços d’estar actualitzant la guia tota l’estona. Tot i així, són molts els establiments que ja ens han dit que de cara a una nova edició també hi volen formar part”.

S’EXTENEN A TWITTER

Els veïns de Sarrià-Sant Gervasi han acollit amb els braços oberts aquesta campanya. Els comerciants, però, volen arribar a la resta de barcelonins per aconseguir que visitin el Districte quan vulguin gaudir d’un bon àpat.

Amb aquest objectiu els mateixos eixos i restaurants associats han creat l’etiqueta #tastSSG, perquè els clients puguin fer comentaris sobre la seva experiència i recomanin als seus amics fer una visita als establiments de Sarrià-Sant Gervasi.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram