Bus Travessera

La seva idea és que es revisi aquest carril bus i “acordar millores” per evitar accidents. Foto: Ajuntament de Barcelona

Quan el 2017 es va acabar de construir el carril bus en sentit contrari de Travessera de Gràcia, van proliferar moltes queixes veïnals alertant que podia implicar riscos o col·lapses. El passat 26 de febrer el Grup municipal de Junts per Catalunya a Barcelona va anar un pas més enllà alertant que en un any s’havien doblat els accidents en aquest punt del districte a causa del carril bus.

En aquesta línia, el portaveu de Junts per Catalunya, Jordi Martí, va fer un balanç dels accidents que hi ha hagut al carril bus i va dir que, segons havia reconegut l’Ajuntament al grup de Junts, en quatre anys s’havien produït 117 accidents. A més, Martí va especificar que, d’aquest total d’accidents, 17 van ser atropellaments i en 22 hi havia autobusos implicats.

Davant d’aquesta situació, la formació política va demanar una reunió “urgent” de l’Ajuntament amb el veïnat, els comerciants i les escoles. La seva idea, va especificar, és que es revisi aquest carril bus i “acordar millores” per evitar accidents.

 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram