Quan el 2017 es va acabar de construir el carril bus en sentit contrari de Travessera de Gràcia, van proliferar moltes queixes veïnals alertant que podia implicar riscos o col·lapses. El passat 26 de febrer el Grup municipal de Junts per Catalunya a Barcelona va anar un pas més enllà alertant que en un any s’havien doblat els accidents en aquest punt del districte a causa del carril bus.
En aquesta línia, el portaveu de Junts per Catalunya, Jordi Martí, va fer un balanç dels accidents que hi ha hagut al carril bus i va dir que, segons havia reconegut l’Ajuntament al grup de Junts, en quatre anys s’havien produït 117 accidents. A més, Martí va especificar que, d’aquest total d’accidents, 17 van ser atropellaments i en 22 hi havia autobusos implicats.
Davant d’aquesta situació, la formació política va demanar una reunió “urgent” de l’Ajuntament amb el veïnat, els comerciants i les escoles. La seva idea, va especificar, és que es revisi aquest carril bus i “acordar millores” per evitar accidents.