Amb la voluntat de conèixer i adaptar els seus comerços al món 2.0, els botiguers de Barnavasi, l’Eix Sarrià i TuróParc comencen aquesta setmana els cursos de formació contínua que s’inclouen dins el programa Obert al Futur, que impulsa el Districte.

“És un programa que té per objectiu millorar les possibilitats de superar la crisi per part dels comerciants, utilitzant tecnologies actuals i reconvertint la comunicació de les botigues envers els clients”, comenta a Línia Sarrià-Sant Gervasi Salvador Albuixech, president de Barnavasi.

Es tracta d’una formació que impartiran membres de Barcelona Activa a la Vil·la Florida al llarg d’aquest mes i els mesos de setembre i octubre, i que és totalment gratuïta pels associats als eixos comercials i els seus treballadors.

El primer dels cursos s’encetarà demà (17h) i té per objectiu explicar als comerciants com promocionar un bar o restaurant per internet. Els hostalers aprendran com començar una campanya 2.0, coneixeran webs, publicacions i recursos específics per a l’hostaleria, i analitzaran maneres efectives d’usar les xarxes socials per atraure més clients.

El dia 11, a partir de les 14h, els botiguers aprendran a utilitzar els codis QR com una bona estratègia de comunicació de les empreses. Finalment, el dia 18, a les dues del migdia, coneixeran tècniques per posicionar cadascuna de les empreses als cercadors.

Al setembre, tornaran els cursos amb les xarxes socials com a tema estrella.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram