El Parc d’Atraccions del Tibidabo va agafant embranzida. Després d’un període marcat per la crisi econòmica i les pèrdues, el Tibidabo s’ha anat recuperant a poc a poc i l’any passat va tancar amb un augment del 7% en nombre de visites i un saldo positiu d’1,3 milions d’euros.

Fins a 556.700 persones van recórrer els racons del parc la temporada passada, una xifra que el regidor del Districte i president del parc, Joan Puigdollers, considera “molt positiva”, però encara “per sota dels 600.000 visitants que ens hem marcat com a objectiu”.

Dissabte va encetar la nova temporada amb optimisme i amb novetats: la recuperació de la nòria que va desaparèixer el 2010. La nova atracció de 20 metres de diàmetre i amb capacitat per a 750 persones es troba exactament on era l’anterior i obrirà a l’abril. També es farà un concurs per triar nova mascota.

MODEL PÚBLICO-PRIVAT?

Davant la possibilitat que el consistori obri la porta a captar inversions privades si segueixen els bons resultats de públic, hi ha consens polític i ciutadà, ICV-EUiA ha mostrat la seva disconformitat. El grup ecosocialista expressa el seu “rebuig frontal” al canvi de model de gestió, ja que considera “intolerable” que el consistori faci “l’esforç de reflotar l’equipament amb recursos públics amb l’objectiu de traspassar els beneficis a un privat”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram