L’Ajuntament de Badalona ha impulsat una campanya de promoció turística per tal d’afavorir la recuperació del sector local i atraure visitants d’arreu de l’estat espanyol a la ciutat. Segons assenyala l’alcalde Xavier García Albiol, aquesta iniciativa no es tracta d’un “fet puntual, sinó que forma part d’una aposta estratègica a llarg termini per potenciar el litoral badaloní i tots els atractius turístics de la ciutat”.

Sota l’eslògan Vine i gaudeix de Badalona, el projecte pretén promocionar i reivindicar la ciutat a través d’imatges que mostrin alguns dels seus principals atractius turístics com són la platja, el passeig Marítim, el port, la Rambla, el Museu municipal, el monestir de Sant Jeroni de la Murtra i la variada oferta comercial i gastronòmica.

VACANCES A LA PORTA DE CASA
Tanmateix, aquesta no és l’única campanya de promoció que impulsarà el govern municipal. Amb l’objectiu de captar especialment el públic local i metropolità en un estiu en el qual els desplaçaments per estiuejar seran inferiors, el consistori aposta per la iniciativa Port de Badalona. Vacances a la Porta de Casa, que consisteix en 60 experiències nàutiques i gastronòmiques que tindran lloc a la zona portuària.

Però al Port no només s’hi podran practicar les activitats nàutiques. També la cultura hi fa forat amb el ja consolidat festival Nits al Port, que estrenarà format (del 16 al 19 de juliol) i convocarà talent local per fer emergir les emocions amb propostes de jazz, flamenc i fusió de música clàssica i ballet.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram