Badalona turisme

Agüera i Bertran, al costat dels cartells publicitaris. Foto: Ajuntament

L’Ajuntament de Badalona iniciarà el pròxim dimarts 2 de juliol una campanya informativa per atraure a Badalona els turistes que passin per la Sagrada Família de Barcelona i el seu entorn. Per fer-ho, s’instal·laran tres suports publicitaris a l’andana i els intercanviadors de l’estació de metro de Sagrada Família amb una imatge amb el lema ‘Roma a 20 minuts’, amb l’objectiu de reivindicar el patrimoni romà de la ciutat.

El consistori explica que, perquè els visitants que emprenguin la ruta no tinguin dubtes, també hi haurà un suport publicitari a l’estació Badalona Pompeu Fabra amb el lema ‘Roma a 3 minuts’. A més, l’Ajuntament, juntament amb el Consorci de Promoció d’Enoturisme DO Alella, ha preparat una publicació impresa on es dona a conèixer el patrimoni visitable a Badalona vinculat amb la cultura vitivinícola. A la publicació, que s’entregarà als visitants quan arribin al Museu i que també es podrà trobar a l’Oficina de Turisme, es destaquen set espais referents de l’enoturisme: les Termes i el Decumanus del Museu, la Casa dels Dofins, la Casa de l’Heura, el monestir de Sant Jeroni de la Murtra, la masia de Can Miravitges, la masia de Can Coll i la Vall de Betlem. “Badalona és una ciutat amb molts atractius turístics, per això impulsem aquesta iniciativa, per posar en valor el patrimoni històric i, a la vegada, donar a conèixer la gran oferta gastronòmica i cultural que tenim”, assegura la segona tinenta d’alcaldia, Cristina Agüera.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram