Promoció de l’associacionisme, potenciació de la imatge i de la competitivitat dels mercats, la integració del comerç dels nouvinguts a la ciutat, la millora de les condicions laborals dels comerciants autònoms o la promoció del comerç digital (E-commerce), són només alguns dels objectius que s’han marcat l’Ajuntament i la patronal PIMEC (Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya), mitjançant un acord signat abans-d’ahir al consistori local.

Aquest conveni bilateral permetrà promoure accions que puguin millorar el desenvolupament del comerç urbà de proximitat de Badalona. A més, aquest acord té una clàusula que té com a objectiu la dinamització conjunta del turisme i el comerç badaloní.

Després de la signatura, la regidora de Promoció Econòmica, Comerç, Consum i Turisme, Rosa Bertran, va afirmar que el conveni “és una eina que ha de contribuir a dinamitzar les empreses de l’àmbit del comerç urbà de proximitat, un sector de gran importància per a qualsevol ciutat”. Per la seva banda, el president del Consell de Maresme-Barcelonès Nord de PIMEC, Carles Gironès, va destacar la importància de “sumar esforços entre els sectors públic i privat” Gironès es va mostrar satisfet per aquest acord, i va assegurar que aquesta signatura “generarà noves dinàmiques” pel comerç, un aspecte “sempre necessari”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram