Nou Comerç Cabrils vol impulsar la relació amb els veïns. Foto: Google Maps

Després de redissenyar la seva marca, l’associació Nou Comerç Cabrils prepara la campanya ‘Som Com Tu’ per potenciar el comerç de proximitat. “La campanya estarà enfocada a crear un vincle emocional amb els veïns, a generar interès per participar en la vida del poble, i a transmetre confiança i tradició” anuncia Marc Sellés, president de l’associació.

El pal de paller de la nova campanya serà potenciar la relació directa entre comerciants i veïns: “comerciants i veïns tenim la mateixa necessitat”, afirma Sellés.

Nou Comerç Cabrils vol apropar als cabrilencs els valors de l’artesania, tradició, excel·lència, un tracte proper i també la sostenibilitat del petit comerç, i té la voluntat de mantenir els comerços que ara integren l’associació, un total de 23, així com la possibilitat d’incloure els nous comerços que s’estableixin al municipi. “Volem transmetre als veïns i veïnes que Cabrils té un comerç de proximitat de qualitat”, explica el president de l’associació Nou Comerç Cabrils.

El poble no és aliè a la crisi del petit comerç, però segons Marc Sellés, l’associació està satisfeta amb el suport rebut fins ara per part del govern municipal: “Necessitem la seva ajuda i col·laboració,”, afirma. “El petit comerç a Cabrils té valors amb els quals podem fer front als inconvenients”, conclou Sellés.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram