L’Ajuntament vol revitalitzar el comerç local. Foto: Google Maps

L’Ajuntament del Masnou s’ha marcat l’objectiu de millorar la dinamització del Consell de Comerç local, tal com reflecteix el Pla d’Actuació Municipal (2015-2019). El consell, integrat pel consistori, la Federació de Comerç, Indústria i Turisme, el Mercat Municipal i el mercat setmanal es reuneix un cop a l’any i el compromís del govern municipal és augmentar la freqüència de les seves reunions. Una freqüència que, segons el president de la Federació, Miguel Tripiana, serà mensual, aproximadament. “Cal que l’Ajuntament ofereixi més explicacions de les polítiques que impulsa en l’àmbit del comerç”, afirma.

OBERTURA DE NEGOCIS
Més enllà del Consell de Comerç, el PAM també preveu facilitar l’obertura de nous negocis al municipi, a través d’una finestreta única empresarial, una ampliació de la política de bonificacions i les ajudes als emprenedors. “Necessitem com l’aire que respirem que sigui més fàcil obrir botigues al Masnou”, assegura Tripiana.

D’altra banda, el president de la Federació també celebra la voluntat de l’Ajuntament de millorar la senyalització dels eixos comercials, així com la futura fusió de les guies comercials digitals de l’entitat i el consistori.

A més, el PAM també reflecteix el compromís de renovar les polítiques de promoció del comerç local i de potenciar l’actual format de la Fira Comercial.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram