La iniciativa s’ha fet abans en altres barris. Foto: Arxiu

La campanya de bones pràctiques adreçada als comerciants i botiguers del barri del Centre va arrencar el passat 15 de setembre. Es tracta d’una iniciativa municipal per tal que els establiments tinguin coneixement dels aspectes més importants respecte a l’atenció dels consumidors.

Amb aquest programa, l’Ajuntament vol informar els botiguers de la normativa de preus, de com funcionen els fulls de reclamació i de la importància de tenir-los, o sobre els cartells informatius de les botigues, entre altres aspectes.
Durant la campanya un grup d’experts en l’àmbit del comerç i de la seva normativa, assignat per la Diputació de Barcelona, visitarà els comerços de la ciutat. En cada visita s’avaluarà cada establiment respecte del grau de compliment de la normativa mitjançant una enquesta.

Els botiguers i comerciants de la ciutat rebran més tard els resultats, i els experts els assessoraran sobre els dubtes que puguin tenir sobre la normativa. A més, es parlarà de quins aspectes poden millorar en matèria de normativa i atenció al client.

La iniciativa s’ha fet ja anteriorment en altres barris de la ciutat i la idea ara, segons ha informat el consistori, és estendre-la per tots els establiments comercials de la ciutat.

El programa és fruit de la col·laboració entre la Diputació i l’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram