Sants-Les Corts també participa en el ‘Comerç en xarxa’. Foto: Arxiu

L’era digital ha arribat al comerç del districte per quedar-s’hi. I és que l’associació comercial Sants-Les Corts està treballant per crear una aplicació mòbil específica de l’eix amb informació sobre les seves botigues i les campanyes i ofertes que posi en marxa al llarg de l’any. Aquest projecte, per altra banda, ha coincidit amb el que s’ha presentat darrerament a nivell de ciutat, el Comerç a la xarxa, una iniciativa que impulsa Barcelona Activa i que pretén augmentar la presència al buscador Google de les botigues adherides als 18 eixos que formen la Fundació Barcelona Comerç –entre ells Sants-Les Corts–.

“El nostre projecte és més ampli”, assegura a aquesta publicació Josep Escofet, president de l’eix comercial Sants-Les Corts, que puntualitza que “mentre que el Comerç en xarxa és un sistema de geolocalització, la nostra aplicació vol ser un aparador amb informació de les botigues de l’eix i tot allò que s’hi fa”. Ara per ara, l’objectiu de l’associació és veure “si la nostra aplicació i la iniciativa de Barcelona Activa es poden complementar”, explica Escofet.

Per la seva banda, l’objectiu del Comerç en xarxa és que s’implementi a tota la ciutat entre enguany i l’any que ve. La digitalització dels establiments de proximitat facilitarà la recerca dels usuaris que es connectin a internet per localitzar una botiga que s’ajusti a les seves necessitats. Així mateix, permetrà els clients tenir un accés directe als webs i xarxes socials dels comerços, cosa que ajudarà a la difusió de la seva activitat.

WhatsAppTwitterEmailFacebookTelegram