persianes sant antoni

Imatge d’una de les persianes decorades. Foto: Som Sant Antoni

La unió de comerciants Som Sant Antoni s’ha unit al Districte en un projecte que decora i dignifica les persianes dels negocis del barri. Així, sota el lema “som barri, som comerç”, la campanya neix amb l’objectiu de remarcar la figura dels comerciants i de “totes aquelles persones que atenen el veïnat darrere el taulell d’una manera acolorida i alegre”.

Per pintar les 24 persianes del barri que s’han inclòs en la iniciativa, l’eix comercial ha comptat amb l’artista Daniel Thomas, també veí de Sant Antoni, i que ha estat l’encarregat de fer les il·lustracions a l’estil de còmic. La participació de l’Ajuntament ha estat a través d’una subvenció de 18.000 euros que ha permès tirar endavant el projecte.

Dignificar el comerciant

La presidenta de Som Sant Antoni, Lídia Núñez, destaca que la proposta es fa amb la intenció de millorar l’aspecte del barri. “L’objectiu també és implicar els comerciants i fer-los protagonistes dels seus propis negocis, així com de la vida a Sant Antoni per donar-li un aspecte més digne, cuidat, modern, dinàmic i divertit”, diu.

A més, un dels elements que s’ha inclòs a cadascuna de les persianes decorades és que hi ha instal·lat un codi QR perquè els clients i veïns del barri accedeixin a un vídeo exclusiu sobre el comerciant protagonista de la persiana i el seu negoci.

Amb tot, aquesta setmana l’eix comercial comença una ruta-concurs interactiva on la gent del barri ha d’endevinar el nom del comerciant que hi ha pintat a cada persiana.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram