Les jornades tindran lloc al Citilab. Foto: Citilab

Durant aquest mes i el pròxim, el Citilab està oferint un cicle de conferències sobre estratègies de màrqueting i comunicació per a comerços i pimes de la ciutat. Les jornades porten per títol Adapta’t al canvi: marca la diferència i se centren en les tècniques més innovadores en aquest àmbit.

Es tracta de la segona edició d’aquest cicle que té per objectiu posar a l’abast de les petites empreses coneixements molt pràctics sobre comunicació per augmentar la seva competitivitat.

La primera jornada se celebrarà el pròxim 22 d’octubre a les tres de la tarda amb la conferència Claus visuals per captar l’atenció en el punt de venda, a càrrec de Natalia Ruiz Boché, interiorista, aparadorista i visual merchandiser. La següent serà el dia 29 a les set de la tarda, amb la ponència Call to action des d’un web o una app, un repàs de les principals estratègies per promocionar un web a Internet, a càrrec de l’expert en desenvolupament Ángel Lavandeira.

El 5 de novembre, també a les set de la tarda serà el torn de Milo Farto i Manuel Gallardo, especialistes en imatge per ordinador i programació, amb la conferència Com seduir els teus clients amb contingut 3D.

La darrera jornada serà el 12 de novembre a les set de la tarda, amb la conferència Fusió Experience & BEdifferent, a càrrec d’Eva Cuende i Lucio Tavera. Es tracta d’un recorregut experiencial que té l’objectiu d’inspirar els petits empresaris per afegir valor al seu negoci, producte o servei a través d’una comunicació que fusioni les estratègies de màrqueting tradicional, amb les del màrqueting experiencial i virtual.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram