Les dues ponents durant el col·loqui. Foto: Cornellà Creació

La directiva de la marca de moda Adolfo Domínguez, Valeria Domínguez, i la consultora empresarial, Inma Puig, van participar en un face to face al Cornellà Creació Fòrum el passat divendres 2 d’octubre.

Les dues empresàries, que tenen una molt bona posició estratègica en el món dels negocis, van donar a conèixer als assistents les seves vivències d’èxit. Per una banda, Domínguez, filla del dissenyador Adolfo Domínguez, va liderar l’estratègia digital de la seva marca i va multiplicar per vint el resultat de la seva facturació.

Per la seva banda, Inma Puig, que també és psicòloga i professora del Departament de Recursos Humans d’ESADE, és experta en desenvolupar equips d’alt rendiment.

Durant la seva intervenció, Valeria Domínguez va dir que “en l’àmbit empresarial cal reinventar-se contínuament”. Per aquest motiu, va decidir potenciar en canal online i va aconseguir que en un temps rècord adolfodominguez.com es posicionés com a la cinquena marca més buscades a Internet.

Domínguez també va explicar que una altra estratègia que han dut a terme és “dotar amb dispositius adients l’equip de venedors perquè a la mateixa botiga puguin vendre productes no disponibles físicament”.

Inma Puig durant la seva intervenció va parlar sobre les relacions entre els membres d’una empresa familiar, com la dels Domínguez, i la importància de gestionar els conflictes. Puig va destacar tres aspectes a tenir en compte: “les decisions dels fills sobre si continuen en l’empresa o no, la diferència entre successió d’un càrrec i herència, i les qüestions que normalment sorgeixen amb els familiars sense vincles de sang”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram