El vermut del Corpus de Cornellà Actitud. Foto: Twitter (@CornellaActitud)

Cornellà Actitud va néixer fa un any, pel Corpus del 2020, i un dels objectius des de l’inici ha estat promoure el comerç local. Just en aquell moment hi havia botigues que havien hagut de tancar durant setmanes, quan es va declarar l’estat d’alarma i el confinament més estricte. Per això, la xarxa creada entre comerciants i l’entitat ha estat tan important i s’ha retroalimentat. Ho explica Pruden Muñiz, de la llibreria Asunción, que ja va col·laborar l’any passat recollint encàrrecs i després distribuint el material. Això ha permès que “gent nova” conegui el seu establiment i, des de llavors, s’hagin convertit en nous clients. Per això assegura que Cornellà Actitud “s’ha convertit en la millor campanya del comerç local” després d’uns mesos força complicats.

També ho pensen al Celler de la Consol, que s’han sumat a la campanya del Corpus d’aquest any distribuint les ampolles per omplir-les del vermut de la Festa Major. Per ells també ha estat “una de les campanyes més efectives” que els ha permès guanyar nous clients. Per això esperen que no sigui l’últim cop que col·laboren amb Cornellà Actitud.

A més, destaquen que als veïns i veïnes també els entusiasma participar en aquest projecte, perquè els diners recaptats van a parar a entitats i projectes de la ciutat i poden veure com la seva col·laboració serveix per millorar la situació dels cornellanencs i cornellanenques. També ho pensa María Miras, d’Autómata Floral, que admet que la col·laboració amb Cornellà Actitud és “una experiència superbona” que està disposada a repetir quan calgui.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram