MartoLeague

Un partit de la MartoLeague. Foto: Instagram (@martoleague)

Un nom que evoca a la famosíssima KingsLeague, un municipi amb poca activitat durant l’estiu com és Martorell i el suport del club principal de la ciutat han sigut els tres ingredients que han afavorit l’èxit de la MartoLeague. Tot plegat, és clar, sumat a l’esforç dels seus creadors i organitzadors i la bona rebuda per part dels participants.

“La MartoLeague és un torneig d’estiu de futbol com els que es fan cada any a molts pobles”, explica al diari Línia Víctor Marco, un dels organitzadors. La diferència, segurament, amb altres trobades futbolístiques estivals és l’impacte que ha tingut a les xarxes socials. El perfil d’Instagram @martoleague, de fet, aglutina més de 1.000 seguidors.

Tot un fenomen

Però no acaba aquí la cosa, ja que la majoria d’equips que participen s’han creat un perfil propi, des d’on comparteixen contingut, republiquen el material de la MartoLeague i interactuen entre ells. A més, els jugadors també formen part de la comunitat a les xarxes socials, a imatge i semblança de la KingsLeague.

Víctor Marco reconeix que estan “molt contents amb l’impacte de la competició a Instagram” i assegura que això els permet crear comunitat i arribar a més gent en les pròximes edicions.

De fet, assegura que la seva intenció és que això només sigui el principi i poder mantenir el torneig en els pròxims estius.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram