Una imatge de l’edició 2024 del Tast a la Rambla. Foto: ACN

Durant els quatre dies del Tast a la Rambla de Barcelona, que es va acabar diumenge, es van vendre 140.000 degustacions, segons els organitzadors d’aquest esdeveniment gastronòmic que agrupa alguns dels restaurants més coneguts de la ciutat, i que ha tornat a triomfar a la plaça de Catalunya, l’espai on s’ha traslladat provisionalment a conseqüència de les obres a la Rambla. Un cop tancada la paradeta, els organitzadors, Amics de la Rambla i el Grup Gsr, han donat per consolidada la ubicació provisional i han informat que aquest ha sigut l’any amb més oferta gastronòmica.

Segons les primeres apreciacions, la major part del públic assistent al certamen provenia de la ciutat de Barcelona, un 42%; seguit del visitant internacional, un 40%. Pel que fa al 18% restant, l’han format persones residents a Catalunya i a l’estat espanyol que no són de Barcelona. La tapa més venuda enguany ha sigut el New York roll català del restaurant Pepa Tomate del barri de Gràcia.

En aquesta edició del Tast a la Rambla han participat trenta-sis restaurants i pastisseries en un intent de representar la gastronomia de la ciutat. Una bona part dels establiments eren, a més, de Ciutat Vella, com una manera de reivindicar els restauradors i els rebosters de l’entorn de la Rambla. En el context de l’esdeveniment, on la Copa Amèrica Barcelona ha sigut molt protagonista, ha destacat l’entrega del primer Premi Tast a la Rambla, entregat a la família Escribà per la seva trajectòria a la Rambla i la qualitat de la seva proposta gastronòmica.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram