Correus Vallès

La comarca denuncia manca de personal. Foto: Albert Segura Lorrio/ACN

Caos. Aquesta és la paraula que defineix el servei de correus de 17 municipis del Vallès Oriental. Des de fa setmanes el Consell Comarcal denuncia una situació insostenible. Les cartes no arriben o s’extravien, les bústies són del tot insuficients i els horaris d’obertura de les sucursals de Correus, reduïts després de la pandèmia, no abasten per donar servei a la població de les 17 localitats afectades: les Franqueses del Vallès, Montmeló, Bigues i Riells del Fai, Sant Feliu de Codines, Sant Pere de Vilamajor, Sant Celoni, Campins, la Llagosta, Sant Fost de Campsentelles, Vilanova del Vallès, Lliçà d’Amunt, Montseny, la Garriga, Montornès del Vallès, Parets del Vallès, Santa Maria de Palautordera i Martorelles.

En gran part, els problemes del servei deriven de la manca de personal que l’empresa acusa des de la pandèmia i l’auge del comerç en línia.

És per aquest motiu que el Consell Comarcal del Vallès Oriental, juntament amb la patronal Cecot, ha decidit traslladar les seves queixes a la direcció central de Correus. Concretament, la patronal ha dirigit una queixa al president executiu de l’empresa de missatgeria en què l’insta a reunir-se per tractar el malestar creixent a la comarca. La patronal, a més, ha recordat que no és la primera vegada que hi ha problemes en el servei de correus al Vallès Oriental i ha afegit que aquesta situació minva la competitivitat de les empreses del territori.

El 2019 Cecot va tramitar una queixa similar al president de Correus i aleshores aquest va admetre que es tractava d’incidències puntuals i de caràcter circumstancial, i va demanar disculpes.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram