Síndic Mollet

Presentació de l’informe. Foto. Ajuntament

Del que més es queixen els veïns de Mollet és del manteniment i la mobilitat a la via pública en primer lloc, seguit del medi ambient, del soroll i de l’administració en general. Així ho exposava ahir el Síndic Personer, Salvador Rovirosa, en la presentació de l’informe de la seva activitat durant l’any 2022.

En concret, l’Oficina del Síndic va fer rebre un total de 33 queixes i 73 consultes. Un volum que, segons detallen des de l’Ajuntament, “és molt similar al dels anys anteriors” i que si es compara amb les xifres d’abans de la pandèmia, mostra una disminució de les queixes i consultes d’un 36%.

Pel que fa a la distribució per barris, la majoria de queixes provenen de Can Pantiquet, Plana Lledó, la zona centre i l’Estació Nord. En canvi, ni el Calderí, ni la Casilla, ni Gallecs van traslladar cap queixa al Síndic. Tot plegat mentre, d’altra banda, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor tancava l’any amb un augment del 20% de les reclamacions vinculades als subministraments d’aigua, llum i gas.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram