Les dues vies que hi ha a Parets conflueixen en una fins a La Garriga. Foto: Arxiu

La fiabilitat i l’eficàcia de l’R3 de Rodalies sempre ha estat fortament qüestionada pels vallesans. Una línia caracteritzada per la manca de trens i els retards. D’aquí no gaire aquests problemes podrien solucionar-se, ja que Adif ha licitat les obres per desdoblar el tram entre Parets i La Garriga. Uns treballs que “permetran potenciar el servei, absorbir més trens i reduir els temps de viatge” diuen des d’Adif.

El pressupost destinat a aquest projecte supera els 66 milions d’euros, amb unes obres que es faran en més de 17 quilòmetres de via i que duraran 25 mesos. I és que els treballs impliquen aixecar tota l’estructura actual i muntar-ne una de nova.

Precisament per això, “serà una de les actuacions més rellevants del Pla de Rodalies”, expliquen des d’Adif. Però no serà l’única, perquè “paral·lelament es faran altres projectes, com l’adequació i la millora de l’accessibilitat d’algunes estacions com la de Parets”, afegeixen. Un pas endavant per a l’R3 que millorarà la connexió amb el poble.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram