bus

Un bus trencat. Foto: Mollet Opina

Autobusos amb els vidres i els seients trencats, parades i vehicles sense accessibilitat i retards en el servei que s’allarguen fins a una hora, són algunes de les situacions que han d’afrontar diàriament els usuaris dels busos de Mollet. “L’estat del servei és crític i insostenible”, denuncia Víctor Molina, membre de la plataforma Mollet Opina. Segons explica a Línia Vallès, tot això passa perquè “en els 23 anys que funciona el servei a la ciutat, no s’hi ha fet cap canvi”.

Davant d’aquesta situació, la plataforma ha exposat el problema a l’Ajuntament en diverses ocasions i inclús ha plantejat possibles solucions “d’un cost econòmic molt baix”, detalla Molina. Amb tot, el membre de Mollet Opina lamenta que el consistori “es va comprometre a fer diverses millores abans que acabés l’any, que no s’han fet”. “L’únic que s’ha fet per intentar complir amb els horaris és apretar els conductors perquè vagin més ràpid, però això no millora la qualitat del servei”, considera el molletà.

Per la seva banda, l’Ajuntament assegura haver recollit les propostes de millora i estar treballant per acabar amb les queixes. Pel que fa a Sagalés, però, que és l’empresa concessionària que ofereix aquest servei, no ha estat possible aconseguir declaracions al respecte.

Mentrestant, a l’espera d’una solució, els usuaris continuen queixant-se del funcionament i estat dels busos urbans i interurbans. “Cada vegada menys gent agafa el bus perquè la situació és dramàtica”, diu Rosa Tejero, usuària del servei. “Sobretot al barri de Lourdes on els busos passen un cop cada hora”, afegeix. Davant de tot plegat, la veïna demana “un servei digne”, que no comporti “problemes dia rere dia”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram