Fira comerç Santa Perpètua

La Fira de Comerç Local, diumenge. Foto: Josep Cano/Aj. de Santa Perpètua

El cap de setmana passat va ser intens a Santa Perpètua. D’una banda, dissabte va tenir lloc la Mostra d’Entitats, en la qual van participar una trentena d’associacions; de l’altra, diumenge va ser el torn de la Fira de Comerç Local, amb la presència d’una vintena d’establiments comercials. Totes dues propostes van ser un èxit, malgrat l’amenaça de pluja, i van aconseguir omplir el passeig de la Florida.

El teixit associatiu perpetuenc feia quatre anys que no celebrava la Mostra d’Entitats, una activitat biennal organitzada per la Regidoria de Participació i Acció Veïnal. Aquest any, com a novetat, hi van prendre part per primera vegada associacions esportives, que es van sumar a entitats locals de tots els àmbits, entre les quals n’hi havia algunes de nova creació. A més d’explicar què són i què fan, diverses entitats van aprofitar l’escenari instal·lat a la zona de la mostra per oferir exhibicions.

Pel que fa a la Fira de Comerç Local, l’associació Els Comerciants i la Regidoria de Comerç van preparar per a l’edició d’enguany diverses activitats que van ser l’acompanyament perfecte per als més petits mentre els pares tafanejaven i compraven a les diverses parades de botigues locals. La batukada Santuka va ser l’encarregada de començar a animar la jornada, en la qual també hi va haver una animació de TikTok, un espectacle de pallassos i uns inflables.

Sobre la participació de comerciants, l’alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia, va destacar sobretot “la incorporació de nous comerços” a la Fira, cosa que, segons ella, demostra “que el sector està fort i dinàmic”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram