Un detall del cartell promocional. Foto: Aj. de Montmeló

L’Ajuntament de Montmeló ha posat en marxa un canal de WhatsApp per atendre els veïns i vol que serveixi també com a eina de difusió d’informació municipal i de comunicació d’incidències. Per accedir-hi, només cal guardar el número 677 102 452 a l’agenda de contactes del mòbil i enviar un missatge amb la paraula “hola”.

El servei ha de permetre una comunicació més directa entre el consistori i els veïns, ja que des del govern municipal asseguren que serà bidireccional, de manera que la ciutadania trobarà una resposta personalitzada a les seves demandes i podrà establir un diàleg fluid amb l’Ajuntament.

El canal s’estrena amb un menú de cinc serveis (informació, alcaldia, consultes, suggeriments i incidències) que es podran anar augmentant. Aquest menú es complementa amb un apartat d’informació municipal, un per comunicar incidències, una bústia i un apartat per configurar les preferències (on s’informa de les condicions legals i del tractament de les dades).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram